Veckan som gått...

...har varit underbar!Mamma o pappa o lillebror kom ju som sagt till mig 7/10 o dom landade mitt i värsta ovädret vi haft sedan jag vet inte när!Vi satt på Tropic steakhouse o var rädda för åskan som dundrade förbi ute på havet o över oss- när det lungat sig lite tog vi modet till oss o sprang ut till taxin...

Dagarna som följde blev det både marknad o strandbesök, även under min ena lediga dag (1 av 3!!!) så hyrde vi bil (vädret var mulet o trisst) o styrde kosan mot Antalya o MMMMM Migros där jag som sagt prövade kläder på Zara som till min förtjusning var lite stora...Sånt gillar vi.

Dock hittade vi ju inte direkt till shoppingcentrat utan efter att vi kört runt i Antalya så fick Malin nog o kom på den brilljanta ideen att be en taxichaufför köra mig i taxin till Migros- medans mamma,pappa o lillebror kom i bilen efter...Smart gjort!(Svar ja- taxi är billigt här!)

Nu kom min prins så jag ska ta o vara social med honom här på restaurangen!
Hör av er där hemma.Saknar er
00905425526814


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0