Chashing!

Avslutade mitt konstiga sparkonto idag och inväntar ICA kortet/kontot som skall fungera som sparande ställe- löser sig nog tillslut.Det kortet skall inte åka med varje gång varje dag i väskan utan skall stanna hemma i tryggt förvar.

Nu sitter jag o spanar på Lyxfällan- älskar det programmet!Samtidigt sitter jag och tittar på ellos.se och H&M haha...Sorry!Men jag letar efter en filt som jag sett i en tidning- jag har hittat den men tydligen säljs den inte via hemsidan där ifrån den kommer...Mycket märkligt!Blir helt sjuuuk av att titta på all inredning och jag vill ha min skatt här NU så vi kan börja vårat liv med egen lägenhet att inreda!

Tror ni lyckan var fulländad när jag hittade min gudardryck Ayran (egentligen bara vatten,youghurt & salt blandat) i frukterian här i lilla Lindome centrum?Gosh!Och den kostade 9 kr!Sjukt dyrt då typ 2L kostar det i Turki turki men sååå värt det!



Min bästaste Linda kom till mig idag och förgyllde min vardag som hon alltid gör när vi väl ses!Vi behöver aldrig göra något speciellt utan hon kan tex stryka de gardiner jag hittade i garderoben som jag ville ha och jag kan tex bara sitta och titta på - men ändå har vi så himla trevligt :D


Fönster nr1 vänster, fönster nr2- höger! ;) Gardinerna är min mammas farmors gamla och är så himla vackra!
Jag är verkligen förälskad.

Förälskad är jag även i går dagen- sushi, vin, frukt m choklad och massa prat och planer inför sommaren!
Fina fina Kristina (Håkan)- tack för igår!

Nu ska jag sova, i morgon väntar jobb på Mäxi 0900-2200...eller som Madde hade sagt det- 9-10..."Jobbar du bara 1 timma?"!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0