:)

Oh som vi har njutit på DAGIS de två senaste dagarna!Ute, ute och UTE är bara förnamnet på vart vi har befunnit oss!Helt magiskt att kunna vara ute från frukost, gå in för lunch och sedan gå ut med de äldre barnen direkt igen medans småttingarna nanar kudden inne (med dörren utåt öppen såklart!)...Lungt och skönt och ljudnivån blir inte påfrestande för oss stackars gammlingar uppe på kullen!Haha

Jag hoppas vid gudarna att solen är framme i morgon med och så även på torsdag!I morgon är det ju första av två dagar på Kyrkdagiset- trivs väl inte 100% där men well- money is money sweeter than honey!Sen på torsdag eftermiddag MÅSTE solen lysa över oss stackars människor som tänkt att njuta i solen på en uteservering (typ alla som bor i Göteborg och som får lönen)- jag, Håkan och kanske även Febe skall knö oss ner bland alla andra och njuta bort några timmar och låtsas om som att fredagen inte alls innebär jobb!Be om sol för vår skull!

Idag var jag en sväng på Ö.B där det införskaffades påsköverraskningar till kidsen i min närhet och sen blev det en sväng till Kungsmässan för införskaffning av lite mer påsköverraskningar till kidsen och även en födelsedagspresent till finaste William som fyllde år i måndags! Kom in på KappAhl där jag fick se min efterlängtade transparenta-blus på rea!Har velat ha den sen den kom in i december typ men har inte vart villig att lägga 349:- på den, för några veckor sedan var den nedsatt till 249:- men kände att nope; its not my kind of place att lägga det på en sån blus för jag är inte jääättesäker på hur mkt jag kommer använda den...Idag mina fina- så köpte jag den för 125:-! Jo jag tackar.



Den ska vara på på torsdag i solen, tillsammans med ett långt linne, leggins och mina (enligt ett kid på dagis) vinterskor!Önskar bara jag kunde använda linser och solbrills- men ikke!

NJUT AV VÄRMEN PEOPLE
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0