OH MY GOD OH MY GOD...

Den låten kommer ofta i mitt huvud när jag har pratat med Veysel nu för tiden- jag sprudlar av glädje efter alla våra knas&kalas skämt och fjanterier.Saker som ingen annan skrattar åt och som man inte kan förklara för någon annan- ni vet säkerligen vad jag pratar om men efter våra ups&downs så tar man inte sånt förgivet!



Jag jobbar som ett gnu just nu (det var INTE meningen att rimma!) och i morgon, onsdag, går jag in på dag nr 10 utav 19 (är ledig första dagen på påskafton Sandra) som jag kör på ett sträck- det var lite så jag jobbade ibland nere i Turkiet i miniklubben (hos Maria blev det väl som mest 15 dagar på raken för att spara dayoffs osv) så jag är inte så trött för att gå upp tidigt osv, mest bara trött på att höra min egna röst tjata på kidsen!Att så små barn kan vara så krävande är inte klokt!Ni starka underbara kvinnor som läser min blogg och jobbar på kidnergarden- STOR ELOGE (stavning?) till er!Och till er två starka bästaste vänner som väljer att sätta fler monster till världen- LIKA STOR ELOGE (stavning?) till er med...och shame on you om ni NÅGONSIN klagar på era dagisfröknar!Haha ;)

Jag o finaFrida skulle haft tränat idag men vi bestämde oss för att skippa det och köra på en kaffe med kladdkaka o grädde hos henne istället- så värt!Dock har jag ångest i magen för att jag inte tränat, men promenaden till ICA från jobbet och från ICA till Frida och från Frida till Sagbrovägen måste ju väga upp lite iaf :D

(Märker nu att skrivandet har kommit tillbaks)

Jag har planerat jättelänge att idag, tisdag, skall jag rensa min garderob och vika fint i alla lådor men nejch va tråkigt!Jag drog på mig min onepiece och mös ner mig med en halv chokladkaka i soffan med mamma- vi umgås inte så ofta för att vi båda jobbar och för att jag inte orkar med tv-programmen här i detta landet.Har liksom inte ens energi att försöka titta på det- jag får bara ångest att jag inte gör något vettigt (för detta o Face är SÅ mkt viktigare) och ligger bara o suckar till allt som rör sig på tvn....Dock är Lyxfällan ett måste!Ska även kika på Såld på hus idag- kul med hus o inredning!Annars är det fortfarande "Vänner" boxen som tragglas- skall börja på år 9 (av 10)i kväll tänkte jag mig.

Jag har precis pratat med Veysel som ni kanske förstår och tja- jag är så kär i honom.Jag vet att jag ibland tvivlar men som alltid så när vi pratar så bubblar det i mig som ett litet barn!I morgon skall jag till underbara Kristina där vi ska dricka rödvin och äta sushi (preimiär för mig!) och bara prata o skratta som vi är bra på...Jag behöver en eftermiddag med denna vackra vän!



Men jag saknar faktiskt min Sandra enormt mycket, vi har inte träffats sen?Jag kommer inte ens ihåg!Var det när ni var här på fika sist?Eller har jag hunnit med en visit i Alingsås efter det?I vilket fall var det ALLDELES för längesedan vännen min och jag vill se din mage :D Och din son!Älskade du va jag saknar dig och det är sjukt att vi inte pratar alls ofta trots att vi bor i samma land!



Dagen har varit lång och jobbig- men kvällen blev så mycket bättre!
Tack du och du och du och ni...


Kommentarer
Postat av: Maria Kusin

kram!

2011-04-12 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0