Torsdag, fredag, LEDIG!

People people lyssna!Det är bara i morgon och fredag kvar!Kvar på vaddå tänker kanske ni nu? På mina 19-dagar i sträck arbetande!!!Jag svävar på moln just nu och jag är stolt över mig själv över att jag inte brötit ihop!Förutom idag efter vilan med min vildning då jag grät en skvätt!

I morgon skall jag precis som jag skrev igår in till Göteborg och någon fin SOLIG uteservering med finaste Kristina och Febe med!Pepp pepp!Dessutom kan jag sluta 30 minuter tidigare i morgon- yay!Fredag börjar jag 1200 och kör till 1800- kanon eftersom det är 100% O.B på det!Gött kött!!!

Lördagen är helt oooplanerad (förutom att mamma o pappa ska ha folk här på kvällen) och på söndags förmiddagen beger jag mig ÄNTLIGEN till bästaste Sandra och hennes grisar ute på landet!Vi hoppas återigen på sol sol sol så jag kan hoppa studsmatta med min egna gris Linus!Allt för längesedan nu vill jag lova!



Nu fina- nu blir det...japp precis du gissade rätt!
Tjo och tjim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0