Tröttas & CO!

Sedär ja gott folk- klockan är nu 2300 och jag säger god natt för idag!

Har inte gjort mycket mer än att varit på jobbet, körde ett gött pass på 1130-2030!Kalas med OB efter 1200 :D
Farfar som fyllde 70 år häromveckan fick en whiskeyprovning utav familjen Pettersson som han och pappi var på idag medans mamma fick umgås med farmor här hemma.Dom var så gölliga att dom väntade med att äta middag tills jag slutat så middagen är nu avslutad, farmor/farfar har åkt hem (galna people!Jag hade sovit kvar här!) och min naglar är tillochmed målade- trots att jag sagt att jag skulle fixa dom på söndagarna men jag fick psykbrytet när jag såg hur äckliga dom var efter 2 dagar på Mäxi så jag fixade dom nu!

NU blir det sängen, levande ljus och "Vänner".Har förövrigt inte pratat med V på 2 dagar så jag börjar få abstinens nu!!!



(Förövrigt valde jag det mer röda/orangea nagellacket med svart kork)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0