Wiho

ÄTLIGEN LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGG!!!

Ställer ändå klockan i morgon för att vi 1100 skall hämta upp fina Kristina och Febe på centralen för att bege oss ut till Brännö!Helt underbart skall det bli.Har inte varit där på kanske 3 år?!Herregud!

Vi är väl framme vid 1300 (vid stugan efter båt och promenad) och efter det ska vi bara njuta- i hope!
Söndagen åker vi hem, och jag ska bara packa om väskan för att åka tillbaka in till Göteborg och vidare mot Alingsås och min underbara Sandra!Där stannar jag tills på måndag eftermiddag.

Nu har jag packat ner allt som går att packa ner, lagt fram allt till Asås och ringt min skatt som skulle få sova tidigt idag!I morgon är det påskafton och jag har 3 fina presenter här i mitt rum till mina 3 fina hemmaboende familjemedlemmar...

Ska fylla på mobilen och sedan duscha- ska snabb klippa pälsen på benen- det kanske händer att man vill ta på sig shorts i morgon!?

Ha de fint och glá påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0