Wonderful sunshine!

Man kan ju faktiskt inte tro att det är sant att vi har fått äran att bli dränkta av solsken så här många dagar i rad!Det känns lite smått fantastiskt måste jag erkänna, men samtidigt lurar en baktanke i huvuet om att det snart vänder och slår till med världens regn!Men vi håller tummarna och hoppas att vi får mera sol sol sol.

Idag vaknade jag, eller i natt vaknade jag första gången, utav att jag hade huvudvärk så jag trodde jag skulle dö och det var bara att (o)gilla läget- ringa till jobbet och säga att tyvärr kommer mitt huvud inte klara av 12 skikandes småbarn hela dagen.Somnade om, och vaknade vid 10tiden igen, huvudet värkte fortfarande men inte i närheten utav nattens och morgonens dunkande!Tog en varm dusch och ringde mamma som varit och tagit prover.Hon vart hos storebror och dom var precis påväg till Kungsmässan- så jag slängde på mig kläderna, tog två nya ipren och hängde på.Det blev en randig tröja från Gina (rea), lite plock från Apoteket, en plånbok från Zara och ett fint gult nagellack.Det sistnämnda hade ett roligt namn- going bananas!Fint som snus!Det blev frukost på EspressoHouse (lyx!) och en tur till Maxi.

Sedan blev det att inta ryggläge på altanen med huvudet insnurrat i mitt linne- huvudet värkte men vill man vara fin får man lida pin inte sant?!Fick någon timme solning även på den vita baksidan- det är veerkligen det trökigaste jag vet att sola ryggen!Fy för det.

Nu på kvällen blev det middag och återbesök på Claes Ohlssons där jag hittade ett laptop-skin för 20 riksdaler!(Ok det var mamma som hittade det!!)Jag har börjat packa inför måndagens äventyr och kan stolt medela att jag endast tar med mig en liten kabinväska!Bra jobbat Malin.

Nu ska jag leta reda på information om man får lov att ha räkost med sig i handbagaget.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0