Återkommer på tisdag.

Är helt slutkörd.

Först scannade jag in 2 foundations trots kunden köpt 1, sedan glömde jag scanna in en kunds 6 filmer och spel för 1244:- under en avstämning så det ser ut som HAN glömt göra det, sedan slog jag fel kod på mitt bankkort 3ggr så det låstes, sedan glömde jag iphonen i kassan när jag slått fel kod (tur att pappa hämtade mig och ringde in till min telefon som Mariell hade i fickan och tur att jag satt en bild på mig och pappa när han ringer)- När jag kommer hem så säger jag "tack för maten" när jag går upp för trappan trots att jag inte ätit och sedan kom jag upp till rummet upptäckte att jag slängt hela fodralet till p-pillerna och inte bara den toma kartan.

Nu har jag betalt räkningar och fört över pengar till sparkortet och 300:- till Madde som jag var skyldig. HOPPAS VERKLIGEN JAG INTE SKRIVIT FEL OCR-NR ELLER NÅTT...DET SKULLE VÄL VARA TYPISKT.

Jag skulle ju som sagt stryka mig från 26/12 på schemat, men Malin MA ville så gärna vara ledig och jag säger alltid nej till henne i vanliga fall så what the hell...jobbar 12-20, 8 timmar som blir 14 på lönen...Tack!
Ledig tisdag istället.
Vi hörs då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0