Friideeej.

2 december idag!Sheeeena vad tiden bara flyger iväg!Underbart.

Igår på jobbet fick jag nog av smärtan och sa till dem tidigt att jag inte kommer i morgon (idag) och ringde Vårdcentralen för att få tid hos min läkare igen...Vilket jag fick, och det resulterade i sjukskrivning 1 vecka och vecka nr2 50% sjukskrivning om jag inte känner att jag kan gå till jobbet tidigare...Vi får se hur det ser ut.Jobbet bad mig återkomma i helgen nästa vecka och komma in med läkarintyget.Inget tjaffs inget tjöt.Skönt.

Tackvare att jag blev "ledig" idag så åker jag upp till Sollebrunn en dag tidigare!WOOOOOOO vad glad jag är!Skulle åkt dit i morgon på morgonen och hem senare under dagen men det är sån lång väg att det känns mer lönt, och vi får mer tid, om jag sover över...Så nu skall jag duscha, åka med mammi o handla och sedan åka till Sollebrunn och världens bästa Sandra med min korvas och prinsessa!Om jag längtat?!Neeejch då.



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0