I can't stop loving you

Värsta väntan är när jag måste vänta på att han skall ringa. Jag ringde upp, vi prata i en kvart och sedan blev han avbruten för att han vart tvungen att gå o räkna alla 120 soldater på basen...Han skulle ringa upp sa han, nu har det gått 2 timmar...jag vet att det tar lång tid men jag haaatar denna väntan. Jag brukar ge upp och ringa honom ändå, och oftast *läs alla gånger detta inträffat* så har han börjat jobba med något annat efter räkningen för att någon chef sagt åt honom att göra det- och då tänkt att "jag gör bara detta o sedan ringer jag Malin"...Fast ibland, så har det också hänt att chefen säger INGA MERA SAMTAL...det är det värsta, för då svarar chefen och säger "nej- ingen av soldaterna får använda telefonen mer ikväll"...för att någon av dem har f*ckat up....tack.

Snart f*ckar jag upp och ger upp för den delen med...och ringer. Malin Cecila Pettersson har 0 tålamod när det gäller att få prata med sin skatt. Speciellt en kväll innan en kväll då hon vet att hon inte kommer kunna ringa, för i morgon väntar "white party" hos fina MalinMagnusson (kollega) som fyllt 25bast minsann!Hurrahurra.

Peace out <


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0