Kalajs

Se där ja. Gästerna kom och gick i vanlig ordning...Mamma fick presenter igår, 1 tomte av moster Linda&Håkan och 1 tomte av Ann&Mikael...I vanlig ordning...Mamma får alltid tomtar när hon fyller år...hon ÄLSKAR tomtar.

Förlåt om jag skrämde någon med spindel-bilden här nedan, och har du inte sett den så scrolla inte neråt!TYP DU AMANDA MARIA MALM!!!!!

Idag kom det dock knappt några på mammas kalajs, moster Linda&Håkan var ju här igår, tillsammans med Ann&Mikael (Maddes, min brors sambos, föräldrar) så dem kom inte idag också utan det blev bara farmor & farfar och moster Rossi...Tja och så Madde&Rickard också såklart- men dem hade inte heller med sig paket för mamma fyller ju inte förrän på tisdag och då kommer Rickard hit igen...himmla massa firandes tycker jag...Men på tisdag får hon iallafall paketet från oss kids.Hoppas hon blir glad.

När alla kalajsat färdigt så tog jag o Madde på oss gummistövlarna och tog var sitt paraply och traskade ut i friska luften en sväng...Jätteskönt att komma ut!Gud vad jag älskar att promenera i den friska luften...helt galet skönt...och lungt...inte massa tjat och ljud som det alltid blir när familjen samlas...gaaah.

Nu sitter jag och fördriver tiden med att ha raderat 260 ONÖDIGA bilder på datorn- skall nog fortsätta i nästa mapp.Spännande!

Åh i morgon är det måndag!Har längtat ihjäl mig jättelänge!!!!
Varför? Det får ni se i morgon!

Tjing
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0