Monday morning...

Ja ni! Ni förstår kanske varför jag längtat så mycket till en vanlig tråkig måndag? Det bar nämligen av till Ullared med mamma, storebror och Madds...Vi var framme strax efter 0800 och SHIT va lite folk...Skrämmande lite! Det går så fort då. Och speciellt så kan man gå åt vilket håll man vill utan att bli knuffad, vilket gör en helt förvirrad! De hade inte så jättemycket kläder denna gången, eller jo det är klart de hade kläder men inget fint...Köpte 1 "OddMolly" kofta och 1tshirt som jag redan hade hemma men den här hemma blev tvättad lite fel och går inte att använda men jag äääälskar den så jag blev superglad när jag såg att dem fått in en likadan igen!!!



You get the picture right?

Sedan köpte jag julklapp till Fanny, mitt gudbarn/grannbarn (alla målagrejor), och till hennes 2 bröder (de två tshirtarna)...1 silverlack och en donut till håret. Ett hänglås till gymmet hängde med också...som sagt- inte allt mycket kul igår!



På vägen hem hörde vi på radion om en olycka på den väg vi skulle ha kört hem, vi tog en annan väg och någon i bilen "ojade" sig över att ååå nu kommer det ta längre tid. Jag slängde surt ur mig att "jaaa vad jobbigt, någon kanske dog i den olyckan men åååå neeej vi kommer hem 30 minuter senare" och personen i fråga sa inget mer...Så här såg bilden ut i tidningen från olyckan.

(Om ni inte ser det så är den en lastbil,Schenker, som kört rätt in i en DSV lastbil och inte 1 långt släp alltså)

När vi kom hem blev det lunch och sedan började det årliga julbaket...Det blev knäckklubbor, vanlig knäck, chokladkola och pepparkakor...dock blev ena plåten lite bränd då mamma tryckte på "minut knappen" istället för "start knappen"...Men det blev 2 plåtar till så! Fanny kom över och förgyllde vårat stök o bök och hjälpte till att sätta ut formar till knäcken...




Väldans massa bilder idag- men det bjuder jag på ;)
Idag jobbade jag första dagen på 12 dagar- känns som jag aldrig varit där ifrån:P På gott och ont! Ledig i morgon då jag skall på ultraljud för hjärtat och sedan är nästa lediga dag 26/12- woop!

Idag säger vi största grattis:et till världens bästa mamma!!!Hurra hurra hurra. Älskar dig mest i heeeeeela världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0