Oh lord.

Ja men så fel jag kunde ha då!Galet ledsen blev jag också då jag ringde till militären tillslut och tja, han sov...WHAT? Hade han skitit i att ringa mig o gått och lagt sig?Det låter inte som min V det...hmm hmm...jag grät iallafall...för vi pratade i 15 minuter och samtalet vi hade var så glatt o "romantiskt" och drömmande och tja- allt jag behövde prata om pratade vi om innan han blev avbruten...och så går han o lägger sig?

Tack.Fan va arg jag var. Därav gråten. Och för att jag tyckte synd om mig själv. Såklart. Ensamast i världen. JAG!...Jag ringde upp idag runt ett tiden, då pratade vi en halvtimme och han förklarade vad som hänt...att han somnat på kontoret, liggandes över skrivbordet medans han satt och väntade på killen som skulle lära sig rutinen med att räkan 120 personer, skriva ner dem som var på vakt osv och medela chefen...Veysel skulle inte hjälpa till, men fick inte gå och lägga sig förrän den nya killen lärt sig och gjort rätt till 100%...Vilket tog 3 timmar...o V sov på kontoret ovetandes om att klockan gått så snabbt...När den nya killen räknat klart så kom chefen och han in på kontoret och väckte Veysel...erm...Som då såg mitt sms och mina signaler men också såg klockan och bestämde sig för att inte ringa upp...omtänksamt av honom men tja- jag hade hellre blivit väckt av hans samtal i natt faktiskt...Hatar att inte prata med honom ordentligt varje dag. Vi tog som sagt igen samtalet idag istället, och vi pratade om framtiden och ditten och datten....Sen pratade vi om det största som hänt mig just nu...

I maj blir jag faster till världens finaste knodd!Åh vad jag redan älskar dig.
(min bror har redan lagt upp denna på sin FB därför tar jag friheten att lägga upp den här)


<3 <3 <3

Jag har hostat och haft mig heeeeela natten, den vägrar gå över och jag har ätit så mycket tabletter det senaste att jag har börjat få ont i magen så fort jag sväljern en alevdon så jag vägrar såklart ta några tabletter...då hostar jag hellre. Men hostan gör också att jag spänner nacke och axlar på fel sätt, vilket gör att jag får ont i dem, vilket i sin tur gör att jag får huvudvärk- och kom ihåg...jag kan inte ta några tabletter för då gör det så sinnesjukt ont i magen...pest eller kolera! Jag har iallafall bestämt mig för att tyvärr stanna hemma idag från finaMalins "white party" vilket suger eftersom jag redan i måndags (!) valde outfit och grejer...men livet blir inte alltid som man tänkt sig...Istället stannar jag hemma- SUPRISE!!!- med mamma, pappa, lillebror, moster, morbror, Ann, Mikael och mina två kusinbarn Linnea & David...som givetvis kommer på besök då världens bästa mamma fyller år på tisdag 13/12. I morgon kommer resten av gänget o vi firar ännu mer!För det är hon värld.

Ta det lungt där ute i stormen!Blås inte bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0