Pastasallad och Willy's

Vanligtvis en vanlig söndag. Vanligtvis.

Idag gör vi något ovanligt, inte jätteovanligt, men tillräckligt ovanligt för att vara en vanlig söndag. Vi har kalas för världens bästa mammi som fyller (49 år *schyyy* säg inte att jag sagt något) år på tisdag (ja jag veet att det är Lucia då men hon fyller år ändå!)...

Jag längtar ihjäl mig tills gästerna kommer! Inte för att det är något speciellt med dem...*host*....Men för att jag har gjort världens godaste pastasallad med kyckling som väntar på att bli uppslukad!MÖMS.

På tal om *host* så har jag, om ni läst inlägget under, hostat sönder mig själv i natt...Det gjorde ont i bröstet (hjärtat?) och ut i armen så mycket att jag grät tills klockan blev 0200. Inget jag rekommenderar.

Kalas dags!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0