Skumpsnopp och russinpung

Haha hade en helt underbar kväll hemma hos Jennie i lördags med massvis av skratt och skämt! En utav de roligaste kvällarna på länge...Det blev dock ingen utgång för min del, var helt slut efter att kommit direkt från jobbet och dessutom skulle jobba stängning dagen efter...Vi kom hem vid 23tiden så det var alldeles lagom för en knegare som mig :)

I går söndag...(faen jag fattar inte, det känns som det är typ onsdag idag) så åkte jag o Mammi till FreePort där jag införskaffade mig en skål. Mer info om den kommer. Sedan åkte vi hem, åt lite lunch och köpte en julgran på 2 röda sekunder och sedan körde dem hem mig...haha- hem va precis vad jag skrev nu när jag skulle skriva att dem körde mig till jobbet...Kul att IcaMäxi känns som ett hem. NOT. Men iaf så körde dem mig till jobbet och dem åkte till Liseberg...KUL FÖR DEM!

Idag jobbade jag som sagt 9-13 och sedan 16-21 och i morgon blir det 0930-15(00/30?)...Sedan skall vi kanske möjligtvis plocka fram tomtisarna som skall pryda vårat hjem.


^Partybruden från i lördags är idag som bortblåst^

NU SKALL JAG SOVA
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0