Super truck- super weekend!

Sitter i skrivande stund och lyssnar på en av Sverige's starkast lysande stjärna- Laleh!Jag har alltid älskat Laleh men sedan hon kom med i "Så mycket bättre" på tv4 har hon vuxit ännu mera i mina ögon (och öron!). Idag när jag var på väg till gymmet för att träna med min sjukgymnast så fick jag den briljanta idéen om att jag skulle ta med mig födelsdagsprinsessa till FrölundaTorg där jag skulle dejta med Linda igen, so I did.Och vilken heldag vi hade!Vi tog tåget 1325 och var hemma efter 1700!Helt utpumpad tjeja som somnar ikväll.I morgon skall jag vara barnvakt igen då hennes förskola glömt medela föräldrarna om att dem skall hålla stängt för studiedag- men jag måste passa på ju!Jag är ju som ni kanske missat sjukskriven 100% till den 11/12 och 50% till den 18/12.

När vi kommit hem från äventyret så åt vi middag och sedan daimtårta såklart!Paket blev det givetvis också...Nöjd nöjdare nöjdast!Nu har jag precis avslutat ett kortare samtal med min prins som också är heeelt utpumpad av stress!Han har haft 8 kontrolanter ifrån högre militärmakter hos sig i 6 dagar som har gått igenom alla filer på han kontor osv...Helt sjukt vad han har jobbat, i natt satt dem uppe til 0400 och skrev rent en hel bok på 350 sidor som kontrollanterna tyckte skulle ändras på...Kul.

Bjuder på bilder från en regnig, blåsig, ledsam men mysig december helg!Tack min älskade (något trötta) fina underbara vän Sandra för att jag alltid får komma till er<3 Du anar inte hur glad jag är att vi fortfarande är vänner och att vi inte "måste" prata varje dag för att förbli nära vänner...Du är en guldklimp i mina ögon och jag skulle göra allt även för dig och dina barn.




(1.Supertrucken med mindre super-kvalite men glad blev han!2.Bästa fredags underhållningen någonsin!3.Finaste uppvaknadet på länge!4.FisLisa har blivit så sjukt stor!5.Ballaste kläderna till finaste sessan!6.Stolt tant försöker ta myskort!7.Julpyssel utanför dörren!8.Julklappar till skatt från mig och familjen!9.MYSFAKTOR 1000 hemma hos Kristina i går!)

See ya tomorrow <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0