Xmas came, Xmas go...


Gaaah va skönt att INTE gå till jobbet idag! Helt makalöst! Vaknade 1015 och åt frulle delux och sedan vid 12 kom bror o Maddie för att åka till Kungsmässan där jag INTE köpte något...till mig iaf! För mamma ville ha en ny plånbok och hade pekat ut en på Gina för ett tag sedan, idag var det rea på den och tjoo snälla jag köpte den.

Hem blev det, för att byta jacka och sedan ta tåget till Göteborg för att ta en kaffe på EspressoHouse med fina Tessan!!!Det var inte igår vill jag lova. Vi träffades i somras sist då jag hade grill-galaj...Det var mys!SJUKT mycket folk överallt men rean var inget jag reagerade på...hohoho...näe oftast är väl mellandags-rean en anledning för butikerna att ta fram att dem inte fått sålt under åren pga fulheten i plaggen...Jag köpte dock en kalender då det tyyydligen blir nytt år på lördag natt....Hur skall ni fira? Någon som vet om det "är B" att fira nyår på krogen? Har blivit tillfrågad men tycker det känns sådär...

I morgon skall jag klippa mig!Finally :D Resultat bild kommer i morgon vill jag lova- har inte klippt mig sedan i maj i Turkiet då det skall bli väääldigt spännande o se hur dommen blir :D

Här nedanför är bilder som sammanfattar julen- dagen innan med pepparkakshus bygge och julgrans klädning. Pappa som tomte hos grannen, vääärldens finaste ljus och fetaste julbordet!


<Mina julklappar--Alla mina samtliga skålar, nu saknas en till av den största och sedan vill jag ha en utav den största stl>

Efter klippi klippi blir det gymmet! Pang på. Sedan jobb 15-21!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0