0600- kind á hoping that I get some sleepy time tomorrow!

Det är helt sjukt att gå upp 0450 för o gå in i duschen!Det finns egentligen inte på världskartan men här sitter jag nu, 0601, o ska strax gå till tåget för o åka till el jobbo!Jag är evigt tacksam för att jag har ett jobb att gå till titt som tätt men just i skrivande stund önskar jag att jag kunde få ligga kvar i sängen o värmen!Och jag skulle bli lika glad att få jobba i morgon om någon ringer som om jag fick sova lite längre i morgonbitti!
Men jag klagar inte.

Jag jobbar ju bara till 1500 också så det är inte helt illa, 8timmar utan ob o så är det inte mer med det.
Nu ska jag saaakta börja göra mig i ordning.Det bli premiär för mina stövlar idag!Geggigt o äckligt är det ju ute.



See you later-
alligater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0