5 av 7!!!

Det är så många dagar jag jobbar i veckan- är kanon-gladerad!Jag blev dock väldans ledsen när jag fick telefonsamtal av Veronica från SuperDagiset idag!Dels för att Jeanette (en väldigt snäll o go fröken) är sjuk, men även för att jag inte kan jobba hos dom nu när dom behöver mig!Jag hoppas ni förlåter mig o ringer mig nästa gång det behövs!Vill så gärna tillbaks till er o ni är ju 1 av anledningarna till att jag ens sätter upp mig på Vik.listan igen.

Veckans jobb;
0700-1500 måndag Maxi
0715-1400 onsdag DAGIS
0715-1400 torsdag DAGIS --> 1500-2030 Maxi
1600-2200 fredag Maxi
1200-1930 lördag Maxi

I morgon efter jobbet kanske man skulle ta sig upp till SporLife här i LillaLindome o få sig ett av sina,3, presentkort utbytta mot ett gymklippkort!FIck ju som bekant 3 presentkort på SportLife av Angelica's pappa för att jag ska hjälpa honom att flyttstäda någon gång i februari.Dom passade på att köpa dom innan jul då det var mega-rabatt på dom, o dom knäppskallarna köpte 3!!!Det är alltså "10kort" så jag kan träna vart jag vill i Göteborgs-området, även pass!Kanon.Men det känns lite smått onödigt att slösa en "omgång" på att typ ställa sig på bandet för det känns som man vill spara dom till pass-men samtidigt går dom ut nångång också o jag vill inte oanvända dom!

Det blev inge spring med cross-trainern förut, jag trotsade vind o regn o tog med mig mammsen ut på en promenad längs isiga gator!Tur att vi hade broddar!Det blev samma promenad som vanligt o sist jag gick där skrev jag ju att min stegräknare hade hängt löst ett tag o att jag antog att promenaden vart något på 3,nånting- o idag med stegräknaren fastkedjad så stod den på 3,048...Omvandlat ifrån mina personliga steg.


Ikväll nu blev det giiivetvis Solsidan o innan dess dundergod fisksoppa som pappa tillagat!
Snart blir det sängen o i morgon är det en nyy dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0