Belöning!


Det blev min belöning efter dagens galna dag!Började 0715 på dagiset o allt flöt på kanon!Det kändes lite ovanligt att vara tillbaka i dagismiljön men kidsen tog det som om jag aldrig varit borta så det var väl kul!Givetvis blev jag uppringd av Maxi när vi precis satt oss för frukost på dagiset o dom bad mig jobba 1500-1930!Tackar.

Fick gå lite tidigare ifrån dagis o sprang ner till tåget, men jag hann inom o bytte mina klumpeduns skor.Sedan bar det av till jobbet- det gick bra där med!Nu på vägen hem pratade jag lite med min älskade AmandaMariaMalm o nu sitter jag o avnjuter en semla med kaffe!Gottgott.

I morgon kör jag samma stil- 0715-1400 o sedan 1500-2030 på Maxi!Men då hoppas jag att mamma kör mig!
Älskart.


Kommentarer
Postat av: Emelie Hansson

Va duktig du är som jobbar på malin! och semla va du allt värd ;)

2011-01-20 @ 10:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0