Ben benim yatağımda yanımda olsaydın

Sedär.Nu sitter jag o gråter igen.Jag saknar dig så fruktansvärt mycket- det gör ont i hela mig.O idag har jag inte kunnat ringa eftersom jag jobbat o det gör också ont, men 1 dag klarar jag väl av i vanliga fall men idag pratade jag o min arbetskompis Emelie om hur mycket det gör att få sova brevid varandra om nätterna.Att det inte spelar någon roll att man jobbar helt olika tider, för den tiden tar man igen när man får krama om varandra och känna värmen från hans kropp i sängen.

Höll på att börja gråta när hon förklarade hur det bästa hon visste var att få somna på sin killes arm.Känns som jag e gravid eller nått med tanke på alla hormoner- men det är så enkelt som att jag bara saknar dig.Så fruktansvärt mycket- så oändligt.O oändligt är precis vad det är.När kommer vi få träffas igen?Vem vet.

Jag vill bara hålla om dig, jag vill bara att du ska sitta här i soffan med min familj när jag kommer hem från jobbet och ge mig en stor kram när jag kommer hem.Det är allt jag vill.Är det för mycket begärt?Att vara tillsammans med den man älskar?Jag kanske ber om för mycket, förmodligen gör jag väl det.Borskämd som jag är.Men jag skulle ge bort mitt ALLT för o få ha dig hos mig.O om jag är villig att ge bort precis allt jag äger, så kan jag väl inte vara bortskämd för o vilja ha dig?



.
How I miss you now
.Älskade älskade du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0