Bröstbröstbröstbröstbröstbröst

Yepp!Sitter o kollar på RachelRay o nu hjälper dom något större kvinnor att hitta rätt underkläder- rätt spännande att se o jag kan inte sluta tänka på när jag o min Linda åkte in till Göteborg med en gammal klasskompis, i åk 9,som då hade jätteproblem med ryggont o övervikt- jag hade ju redan köpt från KappAhls "större-storlekar" och tänkte att jag skulle visa henne en sån- mest för att hon sa att hon skulle köpa en ny bh.Hon prövade massa av "de hon alltid köpte" i de storlekarna "hon alltid köpt" så jag gav henne en i större modell o hon sa att den ser aaaaaaallldeles för stor ut- jag sa  PROVA!And she did.Både jag, Linda o hon själv blev helt förvånade!Hon fick helt plötsligt en midja!Helt otroligt.Hon köpte två av dom från den större avdelningen o det var tillochmed så att kompisarna i skolan kommenterade det!Bingo!

I vart fall.Erm.Så vägde jag mig i morse (naaaken för er som vill veta) o jag blev så glad- jag har inte druckit cola på länge o det är en stoor bov i dramat här i mitt rum och jag har slutat "överäta" middagarna.Sist jag vägde mig så vägde jag mig visserligen med alla kläder på och med lite mat i magen då det var på eftermiddagen men då stod det att jag totalt hade gått upp 8kg sedan jag slutade arbeta i november- idag vägde jag mig igen (fortfarande naaaken) o nu på morgonen utan mat i magen o då stod det att jag bara gått upp 4,4 kg...Jag vet att många faktorer spelar in när man väger sig, vad du har på dig-om du har mat i magen-om du har varit på toaletten innan-om du är svullen i kroppen osv men när det stod 8kg för mycket sist så kände det helt omöjligt!Nu när det stod drygt 4,5 kg för mycket (eller jag vill gå ner mer men målet är nu att först få bort dom kilorna) så känns det inte lika hopplöst!Gillas.

Nu har jag precis prövat havregrynsgröt alá Angelic- med "keso" på o jag var väldans skeptiskt mot det men fy vad gott det var!Tog iof inte så mycket eftersom jag vart rädd att det skulle vara äckligt men det var jättegott så i morgon blir det lite mer än ½sked :D Knäckisarna är uppätna o snart ska jag dammsuga övervåningen o sedan ut på promenix.


(stulen bild)

Sedan blir det jobb 1600-2030
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0