El worko

Ja jag jobbade ju som sagt 0700-1500 o fick skjuts hem av världens bästa Kristin så jag slapp betala tåget!Najspriice.

Det flöt på bra på jobbet idag med- fick vara "rastis" idag.Vilket betyder att jag fick hålla koll,med viss hjälp då eftersom det var min första gång, på allas raster o byta av dom när dom skulle iväg.O det vart ju kul eftersom jag då fick göra annat än att bara sitta i kassan- nu kan jag tillexempel självscanningen!Kommer på typ 10-i-3 att Kristin bor ju i Lindome o hon brukar ha bil- fåår jag åka med dig?Givetvis.

Efter jobbet har jag pratat med min prins, det var skönt eftersom jag ringde honom igår två gånger men dom svarade att han jobbade så jag bestämde mig för att ringa tidigare idag o det lönade sig!Fick pratat en ½timme med honom.Senare blev det middag o slappis i soffan o när jag låg där tänkte jag att fyy fan va jag är trött jag skiter i promenaden idag!Det är jag fan värd eftersom jag gått ut varje dag sen förra måndagen, men så tänkte jag på mina planer o så tänkte jag på hur stolt jag skulle vara om jag gick ut o gick iallafall en kortis.Så därför tog jag på mig träningskläderna o ställde mig på crossen!GÖÖÖTT!


(*minus hunden-han fick vänta i vardagsrummet)
Nu blir det en dusch o sedan vid 2000 blir det TopModell
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0