Försöka duger!

Det blev en promenad i rask-takt med mamma förut efter middagen, som förövrigt bestod av ärtsoppa och pannkakor- egentligen inte favorit men oj va gött det var med ärtsoppa!Har inte ätit det på eeevigheter!Vi gick på i bra takt i jämfört med igår, men då skulle jag ju samtidigt fotografera den fina skogen (synd att det bara vart så grååååt ute!) så det tog lite längre tid!O varmare var det igår för jag svettades mer under mina termobrallor o vinterjacka.!

Nu ikväll har jag försökt att lära mig SonyEricsson's experia (en såkallad android sak) som jag fick ta över efter pappa, då han nu mera använder iPod4- fusk!Mamma har också en, o lillebror.Djupt besviken över att dom alla 3 har en men inte jag- idag sa dock mamma om jag vill så kan jag ta hennes men hon får ALLTID ta "gamla" telefoner o även om denna Experian inte är gammal så kanske ni förstår hur jag menar?Jag får se om hon påpekar det igen kanske jag blinkar lite snällt med ögonen o övertar den.Haha.Men Experian har ju tillochmed Angelica lärt sig så då borde det inte vara några problem eller?!

Försökte blogga från den förut, men jag lyckades bara skriva en rubrik o sedan när jag skulle klicka på (eller knacka som det står på telefonen) där man ska skriva så blev rutan orange (precis som rubrikrutan) men inge mer- inget tangentbord kom fram eller nått...Hm hm.

I morgon blir det jobb 1600-2030 at Maxi
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0