Go morron!

Vaknade för 40 minuter sedan o sitter i sängen o spanar på nyheterna.Ska väl strax gå ner o plocka fram frullerulle tror jag!



Igår när jag var ute o promenerade innan jobbet så gick jag o tänkte på vad jag vill göra under detta året o eftersom jag nu har bestämt mig att stanna i Sverige (om N inte ringer o säger att dom har en tjänst i Kusadasi åt mg- då åker jag dit bara för att få vara nära min älskling) under sommaren o jobba sönder mig själv så jag fått tjänat ihop pengar.Men några av grejerna jag tänkte på var iallafall;

*Gå ner minst 5 kg (innan april är mitt mål!)
*Börja plugga turkiska
*Åka på semester till min älskling o meed min älskling
*Åka till London o hälsa på min Annino
*Åka minst 2 gånger till Stockholm o hälsa på min Amanda
*Spara pengar!(Lite vagt o suddigt men jag vill ju inte skriva här hur mycket jag vill spara)

Listan kan göras längre kan jag säga!Finns så mycket man vill.
Nu vill jag göra frukost, sedan blir det jobb 1200-1930
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0