Gutenmorgen

Idag vaknade jag sent, så sent som 1000 o nu har jag precis ätit upp min turkisha yoghurt med honing o clementin.Inte direkt den nyttigaste frukosten men jag kräktes av tanken på havregrynsgröt.Gott var det iallafall med yoghurt o vanilj-honing.



Underbart att dessutom få vakna upp till något slags solsken, även om jag inte vill direkt säga att det är solsken- men det har bra chanser att bli en riktigt solig dag!Mamma har precis åkt till jobbet o jag sitter här o försöker ringa VikariePoolen för att jag i morgon börjar arbeta på ena dagiset men har fortfarande inte fått något inlogg till deras hemsida- o jag undrar då om jag är anställd or not?Kan ju inte gå in som vikarie på ett dagis om jag inte är anställd!Då jobbar jag ju gratis- vilket jag givietvis vägrar.Men nu när jag ringde så skulle "personen jag söker vara tillbaka klockan 1145".

Idag ska jag nog ta mig hem till Josefine, om hon svarar på mitt sms.Hon verkar inte alls glad över mig o jag vet att vi har haft lite "tjafs" eller vad man ska kalla det men jag är iallafall 22 år o är trött på att bete mig som 15 så om hon har några problem med mig får hon gärna säga det till mig o inte bara gå runt o vara grinig.

Nehp- upp o klä på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0