Habibi <3

Har precis käkat middagen som jag lagade (kebabkött med wokgrönsaker o nudlar-det är egentligen godare med lövbiff i men oj vad den var dyr!) och nu tror jag att jag snart ska sätta på Solsidan- vill hinna klart med denna säsongen innan söndag då den nya börjar!

Idag har det blivit jobbsökande lite här o var, tvättning-vikning av tvätt-hängning av tvätt, skottning, handling med mamma o tillslut en promenad ute i snön.Underbart att få vara ute!Jag verkligen älskar att promenera- där har ni min favorit-träningsstil...Walking walking...

Är lite smått avis på min Linda som idag åkte till Pari med sin lover Emanuell, dom har 1 (!!!)årig bröllopsdag (!!!) den 15e så dom tog en tripp till romantikens huvudstad o än så länge verkar det lovande, Ema har lagt upp en bild på sin facebook med Linda i närheten av Eifelltornet...Myspys!

Igår pratade jag länge med min man som nu då befinner sig på sin nya militärbas i västra delen av Turkiet, i närheten av Izmir för er som kan geografi.Han tycker att det är helt okej, men han vill såklart inte vara där- han vill ju vara med mig givetvis!O jag med honom.Vi vill bara ta tag i våra planer som vi har och vi helst att dom redan ska ha gått i genom men nu är det som det är o jag tror även att jag har bestämt mig för hur jag ska göra, men jag vill inte skriva något här förrän jag är 100% säker på vad jag väljer.Det är svårt kan jag lova för inget här i livet är enkelt, och dessutom om man är född i vågens-tecken (like mee) så har man väldigt svår bestlutångest- kul när jag behöver göra sånnahär val!

Kan ju berätta att jag ska sätta upp mig på dagis-listan igen, bara för att kombinera med Maxi då det inte gett jobb på en vecka så känner jag att jag förlorar massa pengar på att inte jobba dom dagarna Maxi inte ringer så jag ska försöka klura ut ett sätt att berätta för Maxi att jag behövt ta till ett till extrajobb- men det borde dom väl förstå!?!

Nu blir det som sagt Solsidan, ska nog ringa min Sandra innan också o fråga hur det går för henne i skolan :D
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0