Happii njew jear!

Har inte haft ork eller tid att skriva här- vad har hänt sedan sist?

Har jobbat, tis-lördag...Har firat nyår med världens bästa överraskning Anni!Min älskade vän som jobbade med mig i Turkiet förra året kom o övveraskade mig med hjälp utav Angelica!Helt woooonderfull!!Blev så glad att jag bara skrek :D Tack för den Angelica!!!Och alla andra som förgyllde nyårskvällen.Det blev 3rätters o vin o sällskapsspel.Vid 0300 blev det sängen och vid 0930 blev det uppgång o vid 1030 blev det jobbjobb!Gott.

Älsklingen är "ledig" i en vecka nu från armén och vi pratar varje dag halva tiden typ :D Bara känslan att kunna ringa till honom när jag vill är så underbart o befriande!Han har fått ny destination på västkusten i Turkiet och tja jag vet inte vad som väntar nu!Planerna går inte att planera o jag vet inte vad jag själv vill.Det som är mest jobbigast är att inte kunna planera något och att inte ha kontrollen- jag vill ha kontrollen!Men det går inte.Lever vidare på mottot "Only time will tell".

Jobbet går bra- blippar in varor efter varor...blippblippblippblipp

Idag är jag finally ledig efter väldans massa jobb- skönt det!O nu väntar jag på att Angelica ska ta tåget från Göteborg o så hoppar jag på det när hon är i Lindome o så åker vi ner till Kungsmässan <3 och senare kanske det blir 60års kalas hos moster men jag får se om jag hinner med!Dessutom ska min prins ta sig till ett internetcafé och så ska vi sitta o titta på varandra på camen hoho.

Nu- get ready for the cold.-10 här idag o strålande sool :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0