Härliga morgon!

Har varit vaken tillochfrån hela natten, har haft sån huvudvärk att jag vaknat flera gånger av att jag haft ont!Det är inte alls skönt kan jag lova.

Nu har jag ätit frukost, havregrynsgröt med färsk mango på- mums!Dessutom slank 2 ägg ner o en stor kopp av mitt goda ingefär's te!Till det- samtal med webcamera med min älskling!Oh vad underbart.Morgonen kunde knappast bli bättre- jo jag skulle ju kunna haft honom här hos mig men det vet vi ju att det inte går.

Han hade givetvis rakat av sig sitt fina krulliga hår o det gjorde mig lite ledsen men tja- thats life!Han såg arg o maskulin ut o när jag sa det till han sa han att han inte får le för han är ju soldat nu- men så skrattade han o sa att han bara skojade.

När vi satt o skrev så satt jag o tänkte att jag ska spara alla våra msn konversationer under tiden han är i armén- men stängde såklart ner rutan när han var tvungen att gå av ren vana!Så jekla typiskt o vi hade skrivit en massa fint till varandra.



-I thought enough...about you about me about us
-and I deside to be with you all my life
-we are already on our way and I will not turn back...you also have to deside

-But I allready deside, even before we started to be a couple that I want to be with you all my life
-and Im holding your hand on this way, I hold it first, second and last year...and I will always hold it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0