"I better keep on walking"

Yepp det är det jag har gjort idag mina vänner!Efter dammsugningen tog jag på mig termobrallorna o tjocka jackan och gick ut på promenad i det gråavädret.



Tog stegräknaren med mig men den åkte loss från byx-linningen o det märkte jag inte direkt så jag vet inte hur länge den inte räknade stegen men totalt gick jag 2,79 km och så får jag väl lägga till lite så kanske 3,nånting?Känns gött o veta att vägen jag o mamma alltid går är såpass lång!Idag gick jag ju själv så jag hade mammas ipod i öronen (är så sjuukt trött på min egna musik o det blir next-projekt!Att radera nästanALL musik från min egna ipod o börja lägga i ny fräsch musik!) o jag fick upp bra fart!Underbart att få känna att jag svettas.Kanske är knäpp men jag tycker om att svettas när jag tränar för annars känns det meningslöst :P

Nu har jag fått 4 dagar på KalasDagiset- insåg att jag kunde jobba på två olika ställen på samma dag!0715-1400 på dagiset o 1500-2030 på Maxi.Det fungerar ju inte att göra så varje dag men då och då så tjänar jag ju på det och kan stå ut med det.Dessutom när jag arbetade i Turkey summer 2008 så jobbade vi ju 0900-2100 med raster o det har jag ju här med så!Dessutom är det två olika jobb så det blir inte så tröttsamt o uttjötat!Lovely.

Vuxenpoäng till mig som hunnit med detta idag- och mera poäng får jag för att jag lagt upp mig på boplats.se och förbo.se o att jag ändrat o grejat på mina profiler där.

Nu blir det telvision o sedan som sagt jobb 1600-2030


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0