I feel it coming!

Inte alls kul att klockan bara är 1120 och det kryyyper redan i mig av trisstes!Och inte alls lovande för resten av dagen.Jag känner det på mig.Kommer bli en låång dag om jag inte får hitta på något- o jag vet inte vad jag vill göra heller för den delen!Vill inte åka till något shoppingställe då jag inte ens har 100:- på kontot o då kommer jag bli irriterad över att jag inte kan handla o börja undra varför i h*lvete jag åkte till affärerna när jag ändå inte kan handla.See my point?

Dessutom om jag inte får något att göra kommer jag att gå runt o vara irriterad på allt o alla hela dagen, även om allt o alla inte har gjort något fel.Mest kommer jag vara sur o arg på min familj för dom är närmast, och för att det är "deras fel att vi inte hittar på något"- att dom jobbar mån-fredag (mamma även varannan helg) o vill ta det lungt när dom väl är lediga blir jag också arg o irriterad över.



Blir irriterad på allt när jag är uttråkad.Och sen bryr sig folk om saker som man känner att "bryyy dig inte om det så slipper du klaga över det".Nu e jag irriterad.

Det värsta är att när jag är irriterad o försöker dölja det- ja så förstår ni att det inte går att dölja irritation så värst bra.Även om jag är tyst så märks det på mig.
Grr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0