Idag blir det...


Att åka in till Göteborg o möta upp underbara Anni o roliga Robin som arbetade med mig i Turkiet 2009!Det ska bli kul att träffa Robbsibobbsi igen och det ska bli lika roligt att träffa Anni- tydligen behöver hon bo hos mig också så det ska vi försöka ordna!Jag vet bara inte riktigt när då jag inte förstod smset.Det som suger är att Maxi precis ringde o frågade om jag kunde jobba idag men jag vill hemskt gärna träffa Anni o få klarhet i när hon hade tänkt o bo hos mig!?!

Igår blev det en hel-dag på Kungsmässan med Angelic,vi som började dagen bra med att säga att vi sparade maaaassa pengar på att inte hitta något i rätt storlek,färg eller form på rean-hittade tillslut för mycket på rean.Fick köpt mig ett par träningsbyxor,träningstopp,braoha,ett linne o en kort jacka (precis vad jag behövde-not!).Sen köpte jag sånt värmeskydd till håret som man sprayar i innan fön o plattång eftersom det är -16 grader utanför så går jag sällan ut med blött hår utan fönar det varje dag typ- kan vara värt o pröva sånt värmeskydd då!

Nu ska jag bädda min säng, äta lite frulle o kanske ringa min älskling om det inte är för tidigt.Vill hinna leka med min prinsessa i snön också eftersom jag lovade henne det i förrgår!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag var väl också med i stan eller:( hihi

2011-01-04 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0