Im doing what everyone else is doing then...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes I did!

Har du några nyårslöften?
Jag försöker att inte ge nyårslöften utan sätta upp mål längs hela livet!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja min underbara älskade Jessica blev mamma igen!
                                         
Vilka länder besökte du?
Turki <3

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Min födelsedag var en befrielse och underbar natt.Sen 2-5 december var några jobbiga dagar!

Vad var din största framgång 2010?
Att jag klarade av jobbet i Marias Butik och att jag lyckades ta mig igenom denna sommaren med livet i behåll!

Största misstaget?
Man ångrar bara det man aldrig gjort- o det man gjort, det glömmer man fort!

Bästa köpet?
Min dator jag köpte innan jag åkte ner till Side

Vad spenderade du mest pengar på?
Oj.Så mycket!Men mycket hyra o tråkigheter!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Love the way you lie är bara en av dom.Alla Rasmus Seebach o massa massa massa fler!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj så mycket mer ledsen!

Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat och mått bra!

Favoritprogram på TV
Har inte haft tv på 7 månader så jag kan inte komma ihåg!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade under dagen och sedan myste jag och älsklingen på Chian, restaurang, med mat och presenter och sedan åkte vi hem o avslutade natten
 med några glas rött på balkongen!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
ÄCKLIGT svettig!Jeans-shorts + linne = kärlek

Den bästa nya personen du träffade?
Jag hade ju redan träffat Maria,min chef, men att lära känna henne närmre har varit guld värt!Och så min fina Therese såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0