Indestructible

I'm going backwards through time at the speed of light
I'm yours, you're mine
Two satellites
Not alone
No, we're not alone
---
Väldans bra låt av Robyn!

Återigen blev det inget jobb för Maxi så idag tog jag o mamma pendeln till Göteborg o gick o strosade i affärerna och sedan blev det myslunch med världens bästa föräldrar.Pappi mötte upp oss på PastaPrego o sedan blev det givetvis en kaffe på tåget hem.Sedan blev det Maxi o ÖB där jag köpte hårinpackning.
Fick tag i en jättefin kjol och en ring- kjolen var det halva rea-priset på o ringen fick jag för 50:-


Tack mammi! <3

Igår var jag,Rickard o Madde på Kungsmässan o shoppade upp de sista presentkorten (Guu va jag är duktig som skulle spara ALLA presentkort fram till våren- blir serriöst förbannad på mig själv!) men nu är det gjort o jag har väl egentligen inte köpt heelt onödiga saker.Kanske något av det.Igår fick jag iallafall köpt mina efterlängtade gummistövlar och mitt efterlängtade armband som jag velat ha sedan dom kom ut för något år sedan <3
Köpte även en sjal på HM för 30:- som jag ska sy om så den blir jätetfin.




Shopoholic jag?Va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0