Ingefär's te o Angelica besök!

Så sitter man här, ytterligare en jobbdag har spenderats o tränat har man hunnit med också!Hejja mig!Även om det inte blir några intensiva 45minuters body pump pass så är jag nöjd med att orka med att ställa mig på crosstrainern var eeviga dag.Jag vet inte varför men jag tycker inte om att träna i grupp, jag har jättesvårt för jag jämnför mig med dom andra hela tiden trots att jag veet att man inte ska.Jag skulle hemskt gärna komma igång med något, GÄRNA ZUMBA!, men jag är sjukt nojjig över att gå o träna i en förbannad grupp!

Nu sitter jag iallafall här- har sprungit runt på dagis som en galning idag verkar det som!Har gått hela 13 000 steg allt som allt- o då promenerade jag faktiskt INTE upp till dagis i morse's.Men jag har tappat min lilla räknare allt för många gånger i backen nu så jag tror att den börjar bli käss o räknar felaktiga steg som den inte gjorde från början.Men jag gick en lång omväg hem o trots att jag slutade 1600 (kom ifrån 1608) så vart jag inte hemma förrän 1710!Oops.

Det blev en sväng in på SportLife här i Lindome där jag bytte in ett av 10klipp-korten till ett gymkort (nooo excuses any more) så jag kan träna även på obemannade tider.Gott det egentligen men nu är jag ju tvuungen att gå dit- vet inte vad ni tycker men det kanske är onödigt att gå till gymmet o träna på tex löparbandet när jag har en crosstrainer hemma?Kommentera gärna- dom förblir oftast anonyma ändå!Efter det gick jag in o gjorde en våågad bokning på Sun & Hair Art- frisör eleven ska få toppa + klippa upp lite på onsdag klockan 0900 o tja- jag hoppas det blir bra men det tror jag nog!Det var iallafall billigare o herregud- hår är hår o det växer ut tillslut (290:- istället för 400:-)Han med att gå in i den "ny öppnade" butiken i centrum med (fick reda på att den öppnande runt midsommar 2010) o den var lite småmysig- med betoning på smååå!Det var väldigt litet o mycket saker överallt men jag förstår tanken bakom den o dom hade en hel del fina grejer som jag gärna burit hem i kassar om jag hade ett eget hem att ställa dom i.

Väl hemma stod maten på bordet, champinion soppa som jag valt, o sedan blev det inhandling av massa frukt på Maxi.Hemma igen ställde jag mig på crossen o nu har jag precis avnjutit ett vääldigt gott grönt te med ingefära o citron- tvivlade STARKT på detta te ut ifrån doften men guu va gott det var!



I morgon är jag ledig, än så länge, o ska nog ta mig ner till Kungsmässan o mysa för mig själv.Sedan runt 1800 kommer min Angelica hit o jag hoppas vi kan ta en promenad o prata prata prata!Miss u!

Blev ett långt inlägg- o nu samtal till min skatt
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0