Inte "VILL ha" begär- utan "SKA ha"

Joop joop!Nu var biffen kirrad.Eller vad säger man?Övertrött kan det ju stavas också kanske.

Det blev en luuugn dag på jobbet idag!Vart där 1500 var på jag fick rast 1600 typ, dock värdelös sådan då jag jobbar mellan 1500-2100 så tycker man att man ska få en hel 30minutare för att hinna äta middag men ikke!Jag fick två 15 minutare.Värdo!Men rast är ju rast i vilken form som helst egentligen- men fan man hinner ju ingenting på en rast!Dessutom tycker jag det är så svårt att hålla koll på "kvarten" så idag tog jag totalt bara 28 minuters rast-ööh!Har 2 minuter tillgodo!På rasten fick jag iallafall fatt min lönespec o den var treevlig :D Nog om det.

Hemkommen ringde jag till Skatt igen bara för o se ifall det hände något förut när samtalet bröts eller vad som skedde men han undrade det samma o sa att han väntat på att jag skulle ringa upp igen (vilket jag gjorde men det gick inga signaler) men när han väntat en stund så trodde han att det var fel på min telefon o gick där ifrån givetvis.Nu fick iallafall avslutat vårat samtal o det känns allltid bra när man befinner sig 10000000000000000 mil i från varandra <3

Dessutom hittade jag detta underbara örngott här på blogg.se o jag SKA ha ett sånt!Eller två iallafall.Underbara!

(Det näst nedersta givetvis!)

I dag har jag promenerat 8088 steg, gått 4,852 km o förbännt 442.3 kalorier.Dessutom har jag ätit havregrynsgröt till frulle, kycklingsallad med onyttig potatis till och sedan druckit 2 shake's o ätit en måltidsbar.Har bestämt mig för att ta med shake's när jag är på Maxi o jobbar så jag slipper hålla på med matlåda o grejer!Dock vill jag inte ha det på dagis då jag tycker att man ska äta med barnen(om man kanske inte jobbar tidigt o ändå ska gå hem efter nån timme).

Nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet o krypa ner under mitt täcke o filt.Sedan ska jag läsa lite i min nya bok ("Bedragen" av Katerina Janouch) o efter det- ja då ska jag drömma om att jag sover i min prins armar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0