Jippiii!


Har inte velat skriva något här förrän jag var säker på min sak men nu är jag iallafall 100% säker på en 75%a!Vad pratar jag om undrar kanske ni?Joh!Jag har fått ett vikariat!CAAAACHHHIIINNNGGG.

Tjänsten är på 75%, på dagis!Två dagar på SuperDagiset (måndag-tisdag) och två dagar på ett närliggande dagis (onsdag-torsdag) och det är fasta tider, samma tider varje dag, 0830-1600!Underbart.Jag ska ta o ringa till rektorn för dagisarna på måndag innan jag börjar jobba. Vikariatet börjar 1 mars och sträcker sig 4 månader framöver- såå underbart!Pratade med Maxi idag med o berättade allting o hon hade förståelse för detta, synd dock för jag ställde upp så mycket för dom o hon hade hoppats att jag kunde stanna mer men jag sa att jag gärna ville jobba i sommar osv o det sa hon var självklart!Dessutom kan jag jobba fredag, lördag o söndag där med!Älskart.

Ni som läser min blogg får kommentera här nu, jag ska byta lösenord så ni som vill ha det nya lösenordet får skriva era mailadresser o så mailar jag dom senare.Alternativt att ni skriver era mobilnummer o så smsar jag tillbaks.

I morgon blir det jobb 1200-1930!


Kommentarer
Postat av: amanda

wihhoooo GRATTIS IGEN!:) Du är kung! (drottning?) jag vill forts läsa din blogg!!! geee mig. puss

2011-01-22 @ 20:43:15
Postat av: Sandra

2011-01-22 @ 22:11:37
URL: http://sandrap.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Jag hoppas inte jag behöver göra ett inlägg egentligen för att få ett lösenord! GUUUUD va roligt!!! Jag fick ett lyckorus!! GRATTIS!!!!!!!!

2011-01-22 @ 22:12:30
URL: http://sandrap.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0