Klago-muren x 1000

Åååå jag blir galen!Är trött på tjocka vinterjackor o tråkiga skor!Vill ha en tunn jeansjacka, ballerina o solbränna på näsan!Inte alls kul o uppiggande att vara lika blek som en panodil när man ser sig i spegeln.Blää för vintern!Dessutom är den mysiga faktorn slut- julmyset.Det är över o det känns bara jobbigt att se gamla julstjärnor kvar i fönsterna eller höra någon uttala sig om att "jaa men snart är det jul igen"...Tyst!Det MÅSTE få bli vår först, o sedan sommar!Jaaag vill kunna vara ute utan att dö av köld o utan att behöva pracka på sig en ful (för stor) jacka och dessutom vill jag ha pengar!O till våren kommer jag nog för första gången känna att jag har pengar när allt är avbetalt till min mamma o pappa!

Jaaag vet att det är jag själv som lånat pengar av dom i första taget, men det har varit i nödfall i Turkiet- o jag är iallafall väääl medveten om att betala tillbaka varenda öre!Nästan iallafall.Hoppas bara jag får en någorlunda bra lön från Maxi i övermorgon- och att jag gett dom rätt kontonummer- är sjukt nojjig över det då jag precis hade skaffat ett nytt konto-nummer o jaa jag skrev av direkt från lappen jag fått från Swedbank men jag vet inte, jag är nojjig av mig:P

När jag ändå är igång o klagar så kan jag säga att jag saknar V idag så det gör ont!Givetvis saknar jag honom varje dag så det gör ont o igår pratade vi i 40 minuter med varandra o skrattade om det ena o det andra men jag kan inte låta bli att sakna han lika mycket idag för det!O jag sa till han att jag inte skulle ringa honom idag heller, även om jag får ringa preecis när jag vill så vill jag inte ringa för ofta o ställa till med eventuella problem för honom.Han säger att jag får ringa när jag vill o att ingen bryr sig om jag ringer eller när jag ringer o att han oftast är vaken till 0000 (2300 svensk tid) o att jag tillochmed får ringa så sent men jag känner mig så dum.Trots det så har jag ringt två gånger idag men utan svar- o det gör bara att jag saknar honom ännu mer såklart!Min älskade lilla prins.Jävla fjantiga tårar som kommer för ingenting.

Nu ska jag krypa ner under täcket o kolla på några "Vänner"avsnitt.
Förbannde tårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0