Knight and day

Sedär ja- fasen vad jag har blivit en hejjare på att blogga!

Irritationen är borta- något sånär iallafall.Men jag borde inte bo hemma efter 7 månader i egen lägenhet.Jag älskar min familj mer än något i denna värld men tja, jag passar bra på egen hand jag med!Ikväll vart det iallafall dundergod middag (grillad-ytter-fläskfileé-sallad-pommes-sås o avoccadogegga) o KnightAndDay, en film som nog släpptes i sommras men som jag då missat för att jag varit i Side.



KnightAndDay vart väl helt okej, spännande o rolig på samma gång.Ingen höjdare direkt för oss tjejer för det var lite väl mycket pangpang men jag ääälskar Cameron Dias.Hennes kropp är ju inte heller helt fel!

Innan middagen blev det en kort prommis på 2km med storebror o jag har även hunnit med ett kort samtal med bebegiym som stått vakt utanför basen i 2timmar, o han skulle tydligen stå 2timmar i morgon med fast under morgonen så jag kunde ringa han i morgon eftermiddag istället då hans credit på telefonkortet tog slut rätt snabbt.Ge oss slutet på 2010 nu!

Nu kom irritationen tillbaks.Ge mig slutet på 2010 så vi kan få sätta alla våra planer i rörelse.
Im going crazy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0