Leeedig!

Igår iallafall!Fick hunnit med en massa nögvändiga saker!Som att boka en turkiska kurs!Jiiipppiie.Är så glad för det!Helt otroligt att jag äntligen tog steget o gjorde det!21 februari börjar jag- en termin 2 o det är väl både bra och dåligt.Jag hoppas inte jag kommer behöva byta ner en kurs för att jag inte förstår, men dom sa att om man känner så så får man självklart byta o får mellanskillnaden tillbaka.Ooh vad jag längtar!

Igår när jag o mamma kommit hem från Kungsmässan låg Angelica's telefon i hallen, men inga ytterkläder- hon försökte lura mig men glömde mobilen där nere.Dumt.Men kul att hon kom tidigare än utlovat!Vi åt middag, promenerade i 1timme&40minuter!Det blev väl en tur på 5km kanske?Jag berättade hela historian om min sommar för henne- vilket betydde att Angelica för första gången var tyst nästan en hel timme!Inte dåligt :D

På Kungsmässan blev det en body i spets som jag velat ha länge- nu vart den på rearea så den kostade 38:- som hittat!Dessutom köpte jag mig en liten blomma som jag planterat finfint här hemma o sen blev det två ljuslyktor som jag velat ha liknande, men jag har inte hittat några billiga- men so I did igår!



Efter min o Angelica's promenad så åt vi fruktsallad, sedan somnade vi (läs Angelica!) till en film som jag ska se klart idag (jag stängde av när tråkmånsen somnat).Jag kom nyss hem från jobbet, 0900-1900 och nu blir det strax reeekor o sedan om en stund samtal till världens finaste!

"You should know that between seven and nine Im only thinking about you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0