Myspys

Det blev en "lunch" hos Jossan, eller iallafall vart jag där över "lunch timmarna"- sen att vi bakade en äpplekaka till "lunch" som blev klar vid 1530 var väl inte vårat fel?God blev den iallafall!

Storebror kom o hämtade mig efter att han slutat jobba vid 1600tiden o så blev det hem för att äta köttbullar o makrooner- guu va gott det var!Vet inte varför jag fick sånt sug efter det i morses men fy skatan vad det smakade bra iallafall!Efter det blev det en promenad över till Fanny o lite lek o bus hemma hos henne tills jag nästan somnade i deras soffa med en lika trött Fanny sittandes på min mage.Älskar den ungen mer än jag vet inte vad!Hennes kommentarer är underbara o hennes ljud när vi leker med dockorna slår allt- hon går upp i någon slags ljus falsett o piper fram saker som "koom nu vi ska åka till Ullared o köpa trosor"...Bästa kommentaren var nog med ankorna, mamma skulle mata änderna upp vid Lindome-ån med Fanny o när dom kommer dit säger hon uppkäftigt "ääärr DEET ankor?"-Ja svarar min mamma...Varpå prinsessan svarar "Meeh dom är ju inte gula"
Älskar henne!

Efter lekstunden, som avslutades för att jag höll på att somna, ställde jag mig imponerande nog på cross-trainern o sprang 2,43 km!Hejja Malin!Men det var mitt dåliga samvete för äpplekakan o saftglaset som gjorde att jag sprang erm 10 minuter extra...haha fjant!Nu ska jag gå in i duschen eftersom jag inte orkar göra det i morgonbitt då jag ska gå hem ifrån vid 0630!I morgon blir första dagen på dagiset since my comeback o det ska bli kul!

Nu duschen- sedan sängen!Trots att jag sov till 1000 idag är jag tröttare än någonsin!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0