paraparaparaparaparaparaparapara

- enda låten som går i mitt huvud nu thoose day's!


Mamma tyckte att OM Maxi frågar om jag kan jobba i morgon så skulle jag säga nej för jag måste ju vara ledig någon dag- men jag var ju ledig i torsdags så i morgon är det på't igen!0700-1600!Dessutom hämtar Catrin mig 0620 typ så jag får åka med henne ner- o det är skönt att slippa ta tåget för jag hade inte velat att mammsen skulle gå upp så tidigt på sin lediga söndag (trots att jag veet att hon hade gjort det OCH redan dessutom är vaken ändå)

Nu sitter jag o snicksnackar med min Sandra o ska snart gå in i duschen.Ringde Skatt igår som vart upptagen så han skulle ringa en signal när han kunde prata idag istället- ser fram emot det!Usch vad jag saknar honom.
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0