Skit!

Låg nyss i sängen o skrattadet åt något V berättade o han sa kanske 2 minuter innan att "älskling om 3 minuter så måste jag prata bara turkiska för då kommer min chef ner o han får inte se att jag pratar med dig på arbetstid"...precis när jag frågar honom om "hallå har chefen kommit ännu eller?" så bryts samtalet o nu går det inte att ringa upp!Ringer jag hem ifrån så går det inga signaler o ringer jag från mobilen så tutar det upptaget.NU fick jag fram någon i telefonen!Oh.Men jag förstod inte ett ord av vad han sa, eller jo jag förstod ju va HAN sa- men jag vet inte vad JAG ska säga.Hatar det!Men han kanske blev tillsagd o fick gå upp till kontoret igen.Vad vet jag.Jag får väl pröva o ringa ikväll då.

Ska strax bege mig till jobbet, jobbar 1500-2100.Är redan sjukt trött o vet inte huuur jag ska klara mig igenom denna dagen!Usch- ögonen riktigt svider av trötthet!Blir alltid så när jag har ätit, ätit ja- jag o mamma tog en tur till Kållered o "K-gallerian" som det så fint heter!Vi kolladee lite rea o sedan blev det en lunch på "Graffiti" eller om den heter "En het potatis" det vet jag inte...gott va det!

Nu pratade jag precis med Therese o nuuu ropade mamma att klockan är 20-över-2 o det är snart dags att gå!
Ge mig styrka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0