Some kind of trouble....

Sitter o avnjuter senaste plattan från älsklingen James Blunt- har kommit till track 3 och ja den är kanon!Visserligen kan jag känna att många av hans låtar låter likadant men texterna är alltid outstanding if you ask me!

Jag har precis hjälpt mamma att "klä av" granen och plockat ner alla adventsstjärnor i alla fönster här hemma och igår tog vi ner alla tomtar så nu är julen rätt utstädadad här!Vilket jag tycker är skönt.Det är visserligen mysigt med alla grejor, men jag som inte tycker om när det är plottrigt tycker om när dom åker ner i lådorna igen!

Det har varit en heeelt amazing vecka som ni säkert förstår utifrån alla bilder jag lagt upp!Anni kom som sagt o överraskade mig på nyårsafton (Tack Jelica <3!!!) och någon dag senare fick jag ett mess där den underbara frågade om hon fick bo hos mig då Robsibobsi (även det en Nazar kollega som bor i Falkenberg) vart tvungen att arbeta vilket gjorde att hon inte kunde stanna där.Givetvis fick hon det!Im happy to have her anytime!Vi möttes upp på måndagen i Göteborg, det blev en minimini-reunion (me,Anni,Robbsi o Jelica) med fika o mys längs Avenyn o sedan när vi hade lämnat Robbsi o Jelica på varsitt ställe blev det lite rea-shopping i Nordstan o vi var inte hemma förrän vid 2000 (vi möttes väl upp vid halv14).Tisdagen spenderades i mysbyxor o "bad hair day"mössorna-vi tog en promenad på 2timmar runt omkring o målade naglarna o bara praaaaaataaaadddeee.

Onsdagen betydde bara 1 sak- Annis födelsedag!Jag hade bokat biobiljetter o vi mötte Bobbsi på Centraleni Göteborg, tog spårvagnen till Bergakungen o tog spårvagnen tillbaks till BioPalatset då jag tydligen bokat biljetterna där...erm big misstake!Men vi hann i vartfall dit och vi hann även med en lunch på "Köttbulle caféet" (Café Nord eller vad det nu egentligen heter...)Kvällen avslutades med taco med min familj o en supergod tårta made by me!O eftersom det inte är en födelsedag utan presenter så fanns det givetvis ett litet paket till henne med- hoppas att hon tyckte dagen blev bra trots att hon varesig var hemma i London eller hemma i Finlandia <3

Nu måste jag gå in i duschen o senare blir det jobb 1600-2200
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0