Speak kindness.

Jobbat 0700-1600 vilket betyder att jag gick upp före tuppen vid 0520 idag!Är heelt slut nu kan jag lova!Skönt att jag får sovmorgon i morgon, ska inte vara på dagis förrän kl 1200 sedan blir det en kortis dag där- skönt det med!Men jag är lite ledsen för Madde ringde från Maxi förut o frågade om jag inte ville jobba hos dom o det är flera timmar där- men jag har ju lovat dagis så what to do!

Sitter o kollar efter ett par fina vinterdojjor- det låter lite fel med tanke på inlägget om att jag vill köpa sommarkläder osv- men jag vill gärna hitta ett par finare vinterskor som jag kan ha på bla. personalfesten på Maxi osv...Vill inte direkt gå runt i mina vanliga trökiga skor.Tycker dock det är extremt svårt att vet hur man har snygga högklackade (något högklackade iallafall) skor under vintern- tycker det ser missanpassat ut på något vis- man får liksom "klumpeduns fötter" om man har tex tajta leggins o så BOM!där kom ett par skor också- heeej!

Hittade dock dessa på Halés hemsida o dom blev jag kär i- men tada!!!Sommarskor.

Sedan vart jag inne på Nelly o hittade ett par skor som jag undrar hur f******n man går i?Eller är det bara jag som är gammal o gaggig?Att den dessutom kostar näästan 5 000:- är ju helt insane!(Klicka på länken för o kolla sko'n!)

Nu ska jag gå ner och kolla på Solsidan o sedan blir det snart sängen!
1200-1600 på dagis i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0