T R Ö T T

Gosh vad jag är trött!Och dessutom har jag typ träningsvärk mitt högra pekfinger av allt knappande på kassan!Galet.Nu skriver jag med långfingret istället.Dessutom vägrar min i-tangent att fungera vid vanlig knapptryckning utan jag får typ mörda-slå på den!Kul!

Något som faktiskt vart kul var att träffa både Jeanette, från SuperDagiset, och kusin Maria idag!Jeanette kom till KalasDagiset o hämtade tvättlappar o Maria kusin träffade jag på Maxi innan jag skulle gå in o jobba (och senare träffade jag tillochmed Jeanette på Maxi med...på tal om dig kusin-vill gärna ha din bloggadress för den har jag tappat bort!O sen kanske vi kan boka in en dag då jag kan komma hem till er o äta kladdkaka (hon gör den godaste!)... :D


Nu ska jag strax stänga av datorn o sova. I morgon blir en lugn dag!1600-2200 på Maxi.
Jeflar va svårt det är att skrva utan i!


Kommentarer
Postat av: Maria Kusin

Smickrare där ;). Ja kladdkaka är verkligen gott och ganska svårt att misslyckas med. Vi kan väl se på en dag som passar för en fika.. Jobbar en del innan Attendo tar över men efter det kanske? Sköt om dig gumman! Min blogg. www.metrobloggen.se/mammaomia

2011-01-21 @ 12:08:56
URL: http://www.metrobloggen.se/mammaomia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0