Varför börja på en måndag?

Går emot strömmen o börjar idag istället- på en onsdag!Så ikke-svenne-banan av mig!

Vad börjar jag med?You allready guessed right, idag börjar "mitt nya liv".Jag har gått upp 8kg sedan jag slutade jobba i början av november, och 6 av dom sedan jag kom hem i december.Jag vet redan vart allt ligger på o det är för att jag inte rör på mig som jag gjorde i ett 45gradigt Side där jag först o främst gick ungefär 2km till jobbet varje dag o sedan sprang runt som en yr höna i butiken.

Så idag börjar det.Med havregrynsgröt o makrill i tomatsås till frukost.Skulle viljat hinna med en promenad nu efter frullen men mamma har skrivit upp listan aaaban så det blir o ta tag i det först!Men skottning är också träning :D Jag borde inte skriva något här egentligen, för jag orkar inte med att folk pratar o säger åt mig att göra si eller så- men jag vill ändå skriva ner någonstans vad som pågår o händer så jag kan visa för min kärlek sedan vad jag lyckats med så därför väljer jag ändå att skriva om det här.Inget för ett att notera o kanske inte kul för er- men ni som verkligen känner mig vet hur mycket jag vill gå ner i vikt o då kan ni lika gärna följa med en bit på vägen!



Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0