Good girl gone bad...

...gone shopping...again

Jag vet- jag ursäktar inte ens mig själv längre!Jag är en sucker på att hushålla med pengar när jag inte måst-måste...Jag vet- man måste alltid hushålla med pengar men vetskapen om att dom finns och att det kommer mer av dom nästa månad gör att jag tillåter mig själv.Det är lite som om bara för att jag förbjuder mig själv att äta onyttigt så shoppar jag istället...vi tjejer är väldans bra på att tänka "det är jag värd" både när det gäller shopping och onyttigheter.Jag får se det som att jag iallafall inte går ut och festar varje helg (inte ens varannan) så därför kan jag köpa mig kläder istället.Dumt jag vet- men detta var verkligen sista gången!Jag måste spara pengar till 4 projekt och ena är väldans trevligt så jag måste kämpa!Vill inte berätta just det projektet och nu medans jag skrev om projekt numero uno så kom jag på ett 5e projekt...ojoj dags att börja nu Malin!




Det blev även en liten present till Bianca som annordnar en sommarfest för ALLA som arbetar på Mäxi hemma hos henne i morgon!Vilken underbar kvinna!Hoppas på sol och massa skratt- men det brukar lösa sig när det gänget är igång & denna gången är jag en av dem!

Har en förbannad huvud/nacke/axelvärk & mår illa- hoppas det går över snart då jobb väntar 0915 i morgon!
Tacos står på matsedeln ikväll!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0