Good morning Upper East Sider...




Det blev inge jobb idag då jag legat o vridit mig i sängen hela natten av smärta från knäna (speciellt vänstra) så i morse ringde jag och sjukanmälde mig och knallade sedan till vårdcentralen där svaret var inflammation i knät men inget jätteallvarligt enligt min äckel läkare.Hatar honom!Han är så creapy.

Han ordinerade support och alvedon.So då kör vi på det.Hem från vårdis blev det ICA där jag köpte den nya chokladen jag suktat efter läänge- mörk choklad med citron mousse och citron sås...MUMS på den säger jag!Och mums på Noger-gräddglassen som dem uppfunnit.

Nu skall jag ut i köket och steka lite fallafell o göööra ihop det med massa sallad o mums!Så det blir mumsig mat, hallon/basilika vatten och GossipGirl som jag fått låna av Marie.

I morgon skall jag halta iväg till jobbet.Det kostar massor att vara hemma!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0